مصاحبه آرشیو خبر ها
ستاره سابق برزیل در انتظار دیدار ساری و یووه!

ستاره سابق برزیل در انتظار دیدار ساری و یووه!

 

قدرت‌نمایی یوونتوس و قهرمانی‌های قاطعانه این تیم در سری آ باعث شكل‌گیری برخی از انتقادات نسبت به احتمال تنزل كیفیت در این رقابت‌ها شده است. با این حال زیكو بازیكن نامدار فوتبال برزیل و سرمربی سابق تیم‌های ملی ژاپن در گفتگو با TMW با ابراز تأسف از افت فوتبال ایتالیا، قدرتمندی و اوج‌گیری یوونتوس را باعث ارتقای سطح كیفی فوتبال در این كشور دانسته است.

 

 

من در اوایل دهه 80 میلادی دو سال در ایتالیا بازی كرده‌ام. از همان موقع همیشه میان تیم‌های یووه، میلان، اینتر و رم رقابت سختی وجود داشت؛ هرچند در سالهای اخیر این روند برای یوونتوس آسان‌تر شده است. بسیار متأسفم كه فوتبال ایتالیا در جدال فوتبال با تجارت در سالهای اخیر آسیب‌های فراوانی دیده و دچار افت شده است.
با پیوستن ساری به یوونتوس كار سایر رقبای این تیم در فوتبال ایتالیا سخت‌تر شده است. عملكرد ساری در ناپولی و چلسی نشان داد كه او چه مربی كارآمدی است؛ خيلي دوست دارم حاصل چالش درهم ‌آمیختن استراتژی‌های متفاوت او و یوونتوس با یكدیگر را ببینم. برخلاف برخی از انتقادها قدرتمند‌تر شدن یووه باعث ارتقای سطح كیفی فوتبال ایتالیا و سایر تیم‌های این كشور خواهد شد.

 

گفتنی است زیكو در سال 1983 و پس از درخشش در باشگاه فلامینگوی برزیل به فوتبال ایتالیا و باشگاه اودینه‌زه پیوسته بود. او در طول دو فصل حضورش در این باشگاه موفق به انجام 53 بازی و زدن 30 گل شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: